tisdag 13 december 2011

Fototriss: Tre

Den här Fototriss-omgången är det "Tre" som är temat. Efter lite lek med kameran och ljus fick jag till två bilder jag blev nöjd med. Den tredje är en arkivbild som jag kände att jag måste ha med på detta temat!

Den här gången är fototrissen dessutom en tävling där man kan vinna ett resepresentkort från Solresor. Det skulle ju inte sitta dumt med en resa till solen mitt i mörkaste svenska vintern. Ett av mina drömresemål är Dubai, tänk att få se de magnifika byggnaderna i verkligheten. Jag är faktiskt lite avundsjuk på min kollega som var där tidigare i år! Tyvärr finns det en mindre rolig baksida med alla byggnationer som pågår/pågått där, utländska arbetare som jobbar för knappt någon lön alls...






(Ola Wenström, Emir Bajrami (kolla blicken! ;) ) och Ola Toivonen)


För andra fototrissar på temat "Tre":

4 kommentarer:

Micke sa...

fin triss. kul med en tävlande till som har en bild på toivonen ;)

Kicki sa...

Gillar mittenbilden skarpt!

Me and my dark secrets sa...

Åh vad stämningsfull den första bilden ser ut. Tycker den är vacker.

Jah Hollis sa...

Fina trissbilder, och så en gammal MFF-are på den ena. Inte illa. :-)